Reklamace a vrácení zboží
Dbáme na vysokou kvalitu našeho zboží. Spolupracujeme s dodavateli, u jejichž výrobků je reklamace velice výjimečná. V případě, že se u zakoupeného zboží přeci jenom objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:
Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky.
Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:
-
roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené
-
poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží
-
poškozené přírodními vlivy
-
poškozené neodborným servisem
-
s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci
Popis závady, požadavek způsobu jejího napravení a své kontaktní údaje nám odešlete poštovní či elektronickou formou nebo zboží reklamujte přímo na prodejně. Dále je nutné prokázat, že zboží bylo nakoupeno v našem e-shopu, nejlépe dokladem o koupi.
Přehled požadavků Žádosti o reklamaci:
-
označení reklamovaného zboží
-
přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku
-
požadavek způsobu vyřízení reklamace
-
datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení), kopie faktury
-
vaše adresa a telefon
Kontakty pro uplatnění reklamace:
-
Sklad:
Pro rychlé vyřízení nás navštivte přímo ve skladu: Veselka 48, Olbramovice - Votice, 25901 -
poštovní adresa:
Balíček s reklamovaným zbožím a potřebnými údaji zašlete na adresu: NIKARO s.r.o. Veselka 48, Olbramovice - Votice, 25901 -
e-mail:
Vyřiďte vše z pohodlí domova přes e-mail: obchod@hugo-frosch.cz. Do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE.
Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.
O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.
Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.
O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.
Odstoupení od kupní smlouvy - jak na to?
Nakoupili jste na našem e-shopu, ale z nějakého důvodu potřebujete zboží vrátit? Zákon na vás myslí a dává vám 14 denní lhůtu, kdy můžete od kupní smlouvy odstoupit. My na vás myslíme také a rozšířili jsme tuto možnost také pro zboží nakoupené v naší kamenné prodejně.
Chcete-li své právo uplatnit, zašlete nám svou žádost písemnou formou na adresu: Nikaro s.r.o. Veselka 48, Olbramovice, 259 01.
Nebo elektronicky na e-mail: obchod@hugo-frosch.cz.
Abychom se vyhnuli nejasnostem, uveďte prosím datum vašeho nákupu, číslo smlouvy či faktury, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Zboží nám zašlete do 14 dnů od podání žádosti o odstoupení od smlouvy. Velmi oceníme zboží vrácené v původním obalu. Dále dbejte na jeho kompletnost a nepoškozený stav. Bude-li zboží vaší vinou poškozeno, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst ji z vrácené částky.
Plnou částku ceny zboží vám uhradíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým jsme přijali vaši původní platbu.
Malý tip pro nerozhodné zákazníky: Nezapomeňte, že máte právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před dodáním zboží.
V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.
Váš tým www.hugo-frosch.cz